Zamówienia wysyłane są wyłącznie firmami kurierskimi Fedex, DHL, DPD, InPost). Nie nadajemy paczek Pocztą Polską.
Istnieje możliwość wyboru:
- wysyłki za pobraniem - koszt 20zł brutto
- przedpłata na konto bankowe firmy - koszt 18 zł brutto.
Dokładne ceny wysyłki ustalane są po podsumowaniu zamówienia podczas jego składania.
Wysyłamy przesyłki do paczkomatu. Zamówienia są realizowane 2 razy w tygodniu. Nie odpowiadamy za opóźnienia związane z brakiem wolnej skrytki w paczkomacie i braku możliwości wysyłki danego dnia.
Wysyłka następuje maksymalnie 48 godzin od momentu złożenia zamówienia w przypadku pobrania bądź zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym. Zamówienie złożone do godz. 10 może zostać zrealizowane tego samego dnia, firma nie gwarantuje jednak takiego terminu dostawy.
Magnesy neodymowe są odpowiednio zabezpieczone do transportu.
Odbiór osobisty w siedzibie firmy od Poniedziałku do Piątku godzinach 9-16 - możliwy wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.
PROCEDURA DOTYCZĄCA REKLAMACJI
Podczas odbioru paczki proszę o sprawdzenie jej zawartości przy kurierze. Jeżeli towar będzie posiadał jakiekolwiek uszkodzenie proszę NIE ODBIERAĆ PRZESYŁKI oraz sporządzić PROTOKÓŁ SZKODY przy kurierze w momencie odbioru paczki. Protokół szkody jest dokumentem niezbędnym do rozpoczęcia procedury reklamacji. Protokoły spisane w innym dniu niż odbioru nie są podstawą reklamacji. UWAGA! Nawet jeśli opakowanie nie jest uszkodzone nie oznacza to, że towar wewnątrz nie został zniszczony – szczególnie proszę zwracać uwagę na wysyłkę tablic magnetycznych. Jeżeli paczka NIE zostanie sprawdzona w obecności kuriera i nie otrzymamy protokołu szkody spisanego w dniu doręczenia przesyłki reklamacje NIE będą rozpatrywane.