wyszukiwanie zaawansowane
» Dostawa koszt transportu

Dostawa koszt transportu


Wysyłka jest realizowana w dwóch wariantach:


1. Poczta Polska - Wysyłka  raz w tygodniu.


Koszt paczki za pobraniem POCZTA POLSKA 22zł/brutto paczka do 5kg*
Koszt paczki przy wpłacie na konto POCZTA POLSKA  18zł/brutto paczka do 5kg.*


2. Kurierem "DHL" lub "UPS"  - Wysyłka w ciągu 24H  paczka do 30kg.


Koszt za pobraniem kurierem to 21zł/brutto przy wpłacie na konto 18zł/brutto
Zamówienia magnesów do godziny 12 są realizowane tego samego dnia dotyczy kuriera.

Koszt paczki za pobraniem kurier 21zł/brutto paczka do 30kg*
Koszt paczki przy wpłacie na konto kurier 18zł/brutto
do 30kg*

* koszt transportu wylicza się automatycznie podczas składania zamówienia.

Magnesy neodymowe są odpowiednio zabezpieczone do transportu.


Koszty wysyłki pokrywa kupujący.

 

3. Odbiór osobisty w siedzibie firmy w godzinach 9-16 - możliwy wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.

 

Mapka dojazdu do firmy Magtom


Zwroty zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że nie były używane, posiadają oryginalne opakowanie, są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem). Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 10 dni roboczych. Koszty zwrotów ponosi kupujący.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela. Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep. UWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej je osoby! Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.

 

PROCEDURA DOTYCZĄCA REKLAMACJI

Podczas odbioru paczki proszę o sprawdzenie jej zawartości przy kurierze. Jeżeli towar będzie posiadał jakiekolwiek uszkodzenie proszę NIE ODBIERAĆ PRZESYŁKI oraz sporządzić PROTOKÓŁ SZKODY przy kurierze w momencie odbioru paczki. Protokół szkody jest dokumentem niezbędnym do rozpoczęcia procedury reklamacji. Protokoły spisane w innym dniu niż odbioru nie są podstawą reklamacji. UWAGA! Nawet jeśli opakowanie nie jest uszkodzone nie oznacza to, że towar wewnątrz nie został zniszczony – szczególnie proszę zwracać uwagę na wysyłkę tablic magnetycznych. Jeżeli paczka NIE zostanie sprawdzona w obecności kuriera i nie otrzymamy protokołu szkody spisanego w dniu doręczenia przesyłki reklamacje NIE będą rozpatrywane.


 
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl